Een vraag over je lidmaatschap van Atlantis? Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen.
Hoe word ik lid van Atlantis?
Vul het formulier in op onze website en kies voor een betaling van je lidgeld.
Heb je nog vragen hierover? Contacteer onze voorzitter.
Kan ik betalen via een gewone overschrijving?
Ja dat kan. Via onderstaande gegevens kan je jouw lidgeld betalen.
Na het verwerken van je gegevens wordt jouw lidkaart opgestuurd
en krijg je je gebruikersnaam en wachtwoord om aan te melden op de website.
Hoelang is mijn lidmaatschap bij Atlantis geldig?
Een lidmaatschap bij Atlantis is een kalenderjaar geldig.
Bij begin van het nieuwe jaar krijg je automatisch een uitnodiging
om je lidmaatschap te verlengen.
Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen. Hoe doe ik dat?
We vinden het jammer te zien vertrekken.
Mocht je dit om een of andere reden toch willen doen, neem dan contact op met de voorzitter.
Je kan je lidmaatschap ten allen tijden weer opstarten.
Ik ben verhuisd. Hoe geef ik een adreswijziging door?
Proficiat met je nieuwe woonst.
Stuur een mail naar de voorzitter en wij veranderen direct je adres, zodat je geen enkele
briefwisseling moet missen.
Mijn e-mail adres is veranderd. Hoe pas ik dit aan? Je kan je e-mail adres aanpassen bij je accountgegevens nadat je ingelogd bent op de website. Als je je wachtwoord wil veranderen dat kun je dit ook op dezelfde plaats.